tjoo mannen!

tjaaaaaaa! :D
har precis gymmat och duschat! ;D har varit i skolan idag och sånt, rätt chill ändå :D förutom att jag brände mig på min hand eller ja mina fingarar på en sån där plåt som finns i matsalen, där maten ligger på. de va svin varm, och ja alla puttades för att få mat xD så råkade lägga min hand där omedvetet xd menmen ja, gör iallafall svinont och har sjukaste såret och är jätteröd :o
men de e smällar man får ta i livet, liksom de jag inte dör av gör mig bara starkare hahha nä men vafan xd
hahahah nee men nu ringer min pojkvän, så ska snackat med honom lite, och hoppas på att han har nått haha kuuul och berätta ;) saknar honom förmycket nu, och så flyttar han ju från örebro till skåne på fredag morgon.
så är överlycklig här borta :$ puss på han! för han är så jävla bra!

förövrigt slänger jag upp en bild på mig, inte den bästa men den får duga! (:
pussss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0