STOR DISS TILL...

*Truuumvirveeeel*
Att gå till skolan när man är sjuk! Speciellt när man spyr :o
Såg att Emilia hade skrivit det i ett inlägg, och måste bara hålla med om att det e förjävligt!
Stanna hemma förfan istället för att smitta oss i skolan, liksom det är inte så att man vill ligga
och må dåligt till helgen.. Respektlöst, rent ut sagt.. Blääääääääääääää
Och
Läääxooooor!! Usch, speciellt franska, det värsta som finns!
Serriöst, lärarna tror inte att vi har något liv, så de tror att man sitter hemma och lääängtar tills man ska få
läxor. Om det är någon lärare som läser, tro mig, vi behöver inte läxor ;)
Btw, någon som kan komma hit och göra min franskläxa, har dubbelläxa i med att jag inte hade övat på förra -.-
Peaceout!
//Möller

Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Nu har du chansen att bli dagens blogg hos mig :) Skulle vara superkul om du ville vara med <3



PUUSS <3

2012-01-25 @ 11:29:37
URL: http://joo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0