Inte normal någonstans ;)


Sho man!
Ne, men hade tänkt berätta lite om mig själv då!
Tja, Möller heter jag! Eller jag heter jue egentligen Emelie.. men skit i det! :)
Är en crazy, överspeedad femtonåring som älskar livet!
Hahah,låter som värsta annonsen till match.com eller något :)
Ne, men älskaaaar  att umgås med mina underbara vänner, lyssna på musik (är som en drog),  shoppa, spela teater och en av de bästa sakerna i livet;
ATT SKRATTA!! :D
kan jag aldrig få nog av, skrattar nog 99.9 % under en hel dag :P
Älskar att hitta på spontana saker med mina vänner, planering, vad e det liksom? ;)
Många tycker att jag är annorlunda, och det älskar jag! Kärlek till att vara den man är,
palla spela någon man inte är! :)
Har världens sämsta humor, kommer ni säkert att ta del av i denna bloggen, haha stackare xD Den humorn fattar bara folk som är skillade och kings! ;) Ni kommer säkert få reda på mer om mig när ni läser bloggen!
Btw, denna texten kommer typ vara i menyn till höger sen jao!
!
/Möller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0